TRANSKRANİYAL DOPPLER (TCD) (Ultrasonografik Beyin Damarları Görüntülenmesi)

Transkraniyal Doppler Nedir? Ses dalgaları yardımı ile beyin damarlarının değerlendirildiği, muayenehane ortamında bile kolayca yapılabilen, hızlı, pratik bir yöntemdir. Ses dalgaları kullanması nedeniyle gebelerde de güvenle uygulanabilir.

KURU İĞNE TEDAVİSİ

Kuru İğne Tedavisi Nasıl Etki Gösterir? Kuru İğne Tedavisi nasıl etki gösterir:Stres, hatalı pozisyonlar, soğuk hava gibi etkenler ile kaslarımızda istemsiz kasılmalar meydana gelmektedir. Özellikle kas kütlesi içerisinde bazı kas liflerinin gevşeyemeyip kasılı halde kalmaları ile o bölgede ağrılar oluşmaktadır.

ELEKRİKSEL SİNİR UYARIMI (TENS)

Elektriksel Sinir Uyarımı (TENS) Ne Demektir? Elektrik akımının şiddetini, süresini ayarlayabilen bir cihaz ile uygun elektrotlar kullanılarak vücuttaki sinirlerin uyarılması yöntemidir. Uyarılan duysal sinirler, diğer duysal sinirler tarafından omur iliğe taşınan ağrı uyarılarını bloke etmektedir.

HACAMAT (Yaş Kupa) TEDAVİSİ

Bugün İslam dünyasında pek çok ülkede yaş kupa tedavisi populer bir yöntem olarak uygulanmaktadır. Finlandiya’da yaş kupa tedavisi 15. yüzyıldan beri geleneksel olarak saunalarda uygulanmaktadır.

NÖRAL TERAPİ

Nöral Terapi Nedir? Nöral terapi; otonom sinir sistemindeki düzensizliklerin tedavisi amacıyla, cilde yapılan bölgesel ilaç enjeksiyonuuygulamasıdır. Otonom sinir sistemi vücuttaki organların düzenli çalışmasını sağlayan sistemdir. Bu sistemin bozuklukları birçok hastalığın temelinde yer almaktadır.